1. Właścicielem sklepu internetowego habeta.pl jest:

Habeta s.c. Iwańczuk S., Malinowski J.

ul. Szpilkowa 20, 72-004 Pilchowo

Tel. 91 424 19 20

NIP: 851-30-32-245

Godziny otwarcia:

10:00 - 18:00 - Poniedziałek - Piątek
10:00 - 14:00 - Sobota

 

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Habeta.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu w celach konserwacyjnych.

 

3. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepowych i przesłanie go do Habeta.pl . Istnieje również możliwość składania zamówienia telefonicznie lub e-mailem - podając wybrane towary oraz wszelkie dane kontaktowe.

 

4. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".

 

5. Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia na stronach Habeta.pl , otrzyma on, na podany w formularzu adres e-mail, automatyczną odpowiedź z serwisu Habeta.pl potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Habeta.pl zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.

 

6. Habeta.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do rzetelności takiego zamówienia lub braku zamówionego towaru (w przypadku przedpłaty zwrot kwoty następuje do 7 dni roboczych).

 

7. Realizacja zamówienia rozpocznie się najpóźniej w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia, zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.

 

8. W razie wątpliwości przyjmuje się, że umowa sprzedaży została zawarta z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia.

 

9. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego Habeta.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.

 

10. Sklep internetowy habeta.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów (ceny, zdjęcia, parametry techniczne) były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością. W przypadku (możliwej) zmiany ceny produktu lub parametrów technicznych, dział Obsługi Klienta jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania Klienta i ustalenia losów zamówienia.

 

11. Habeta.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

 

12. Habeta.pl zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.

 

13. Maksymalny czas realizacji zamówienia (do wysłania przesyłki do Użytkownika) wynosi do 7 dni. (Chyba że towar jest sprowadzany " na zamówienie"- wtedy czas realizacji jest podany w opisie towaru i konsultowany z Kupijącym). Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez Pocztę Polską (do 3 dni) lub przez firmy kurierskie (1-2 dni). UWAGA: Podane terminy dotyczą dni roboczych.

 

14. Klient powinien w obecności kuriera (paczki pobraniowe po wcześniejszym opłaceniu) sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli Kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W przypadku przesyłki kurierskiej, sporządzenie protokołu reklamacyjnego przy odbiorze przyśpiesza rozpatrzenie roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

ZWROT TOWARU, GWARANCJE I REKLAMACJE

15. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna lub wymiany towaru na inny dostępny w Habeta.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar powinien zostać zwrócony w stanie nie noszącym oznak użytkowania oryginalnie zapakowany. Habeta.pl prosi także o dołączenie dowodu sprzedaży (paragon lub faktura) oraz wypełnionego Formularza Zwrotu Towaru dostępnego na http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=779. Klientowi przysługuje prawo do składania reklamacji.

UWAGA: Habeta.pl nie odbiera paczek za pobraniem oraz na koszt odbiorcy.

 

16. Dodatkowo sklep Habeta.pl korzysta z Europejskiego Kodeksu Postępowania w Handlu Elektronicznym. Kodeks jest dostępny Tutaj. Pozostałe roszczenia są rozpatrywane zgodnie z "ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ".


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

17. Zakładając konto w sklepie internetowym Habeta.pl Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez Habeta s.c. Iwańczuk S., Malinowski J. Swoich danych, teraz i w przyszłości, zgodnie z polskim prawem, w szczególności z Ustawą o ochronie danych osobowych. Klient ma prawo wglądu do Swoich danych oraz ich poprawienia lub usunięcia. Administratorem danych osobowych jest: Habeta s.c. Iwańczuk S., Malinowski J.